maanantai 20. huhtikuuta 2015

tyytyväinen

Kisat on nyt takanapäin ja täällä kirjoitteleekin yksi hyvin tyytyväinen ratsastaja! Olen iloinen että päätin loppujen lopuksi osallistua vaikka luokka vaihtui viime tipassa ja flunssakin yritti pistää kapuloita rattaisiin. Sunnuntaiaamuna totesin itsekseni että mähän menen sinne vaikka pää kainalossa ja vaikka kuinka polvet jännityksestä tutisisi. Olivathan nämä ensimmäiset kisani reilun 10 vuoden tauon jälkeen, joten siinä mielessä piti vähän palautella mieleen et mites tää homma nyt oikein menikään. Onneksi meidän tallilla on ihan mahtavaa ja kannustavaa porukkaa jolta saa myös apua tarpeen vaatiessa.

Joku perunasäkki siellä kyydissä. Ai joo, sehän olenkin minä...
(Kuvista suuri kiitos Vuokolle!)

Mua jännitti vähän että saadaanko verkattua tarpeeksi jotta Rellan saisi hyvin hereille, maneesiin kun pääsi vasta aika myöhään. Rella osoittautui verkassa kuitenkin todella hyväksi, olin ihan ihmeissäni kuinka kivasti se liikkui jo heti alussa. Radalla sille sitten kummasti meni joku tahmatassuvaihde päälle ja se näkyy myös selkeästi meidän arvostelupaperissa.



Vähän harmittaa näin jälkikäteen muutamat pienet virheet joita tuolla tuli jännityksissäni tehtyä, ratsastin mm. kolmikaariseen kiemuraan vahingossa kulmat joita siinä ei tietenkään saisi olla (näköjään opettajan opit kulmanratsastuksista menneet perille vähän liiankin hyvin) ja pysähdys ennen peruutusta oli liian hätäinen, huomasin sen jo siinä tilanteessa mutta jotenkin ajatus ja kroppa ei tehneet yhteistyötä joten annoin Rellan lähteä peruuttamaan vähän turhan äkkiä. Ainoat seiskat tuli ravivolteista jotka ovat tunnillakin olleet meidän bravuuri sekä oikeiden teiden seuraamisesta (josta olin vähän yllättynyt sen kolmikaarimöhlinnän jälkeen). Ponin tahmatassuilusta ja ratsastajan sössimisistä huolimatta olen tuohon 59 prosenttiin kuitenkin tosi tyytyväinen ja radan jälkeen oli ihan huikee fiilis :) Tästä on hyvä jatkaa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti